תקנון החברה, תנאי אחריות והצהרה משפטית

ויברטק מוצרים מתקדמים בע"מ


1. כללי

חברת ויברטק מוצרים מתקדמים בע"מ (להלן: "החברה") עוסקת במכירה ישירה של מכשירים טכנולוגיים לאימון ולשיקום, בתהליך אישי הכולל הדגמה מקצועית, התאמה אישית וליווי מתמשך.
החברה אינה עוסקת ואינה פועלת בשום אופן במסגרת "מכירה ברוכלות" כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן. ביקור בבית הלקוח מתקיים אך ורק ביוזמתו של הלקוח – לאחר שהביע עניין במוצר וביקש לקיים הדגמה או רכישה בביתו.


2. הסכם רכישה

כל רכישה מתבצעת לאחר חתימת הסכם רכישה מיום //____, אשר מפרט את תנאי ההתקשרות ומהווה את הבסיס המחייב בין החברה ללקוח.
לקוח שאינו מסכים לתנאים – העסקה אינה מתבצעת ולא נגבה כל תשלום.


3. אספקה, תוכנית אימון והדרכה

ביום הרכישה, המכשיר יסופק ויותקן בבית הלקוח, והוא יקבל הדרכה מלאה על תפעול המכשיר ותוכנית אימון ראשונית לימים הראשונים.
החברה מתחייבת, תוך שלושה ימי עבודה, לבנות ללקוח תוכנית אימון אישית לשנתיים, המבוססת על נתוניו הפיזיים והרפואיים, הכוללת התאמות שבועיות והחלפת תרגילים חודשית בהתאם להתקדמותו האישית.

לתשומת לב:
תוכנית זו נבנית באופן ייחודי על ידי אנשי מקצוע, ודורשת השקעה רבה של זמן ומשאבים. מדובר בשירות אישי מותאם אישית, שאינו מוצר מדף, אינו ניתן להעברה ואינו ניתן להחזרה.
לפיכך, לאחר התחלת ביצוע השירות – העסקה אינה ניתנת לביטול, וזאת בהתאם להוראות סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן.


4. אחריות על המכשיר והאביזרים

החברה מעניקה אחריות למשך 24 חודשים מיום הרכישה, כמפורט להלן:

4.1 אחריות על המכשיר:

  • שנה ראשונה – אחריות מלאה על כלל רכיבי המכשיר, כולל ביקור טכנאי ללא תשלום

  • שנה שנייה – אחריות מלאה על כל החלקים (כולל מנוע), אך ביקור טכנאי יבוצע בתשלום

האחריות אינה כוללת נזקים שנגרמו עקב שימוש לא תקין, רשלנות, רטיבות, נפילה, קצר חשמלי או כל שימוש שלא בהתאם להנחיות.

4.2 אחריות על אביזרים נלווים:

  • גומיות בסיסיות, מזרון, כדור פילאטיס, אלסטי בנדללא אחריות

  • גומיות TRX – אחריות ל־6 חודשים

  • משקולות, כדור רוטט, שלט רחוק – אחריות ל־12 חודשים

  • על כלל המכשיר – אחריות ל־24 חודשים

  • על מנוע המכשיר – אחריות ל־24 חודשים


5. העברת בעלות או כתובת

העברת המכשיר ללקוח אחר או לכתובת אחרת, אם לא בוצעה על ידי החברה או באישורה, תביא לביטול אחריות מיידי.
האחריות תקפה אך ורק למשתמש ולכתובת כפי שנרשמו בעת הרכישה.


6. ליווי מקצועי ותמיכה

החברה מספקת ללקוח ליווי מקצועי למשך שנתיים, הכולל:

  • קשר ישיר עם מדריך מוסמך

  • מענה בוואטסאפ תוך שלושה ימי עבודה

  • שירות לקוחות בכתובת המייל: vibratech3@vibratech.co.il

  • תמיכה טלפונית בהתאם לשעות הפעילות


7. אחריות הלקוח

הלקוח מתחייב להשתמש במכשיר בהתאם להוראות הבטיחות, לעיין בחומרי ההדרכה שנמסרו לו, ולבצע אימון רק עם גרביים או נעלי ספורט, בהתאם להנחיות.


8. הגבלה משפטית של ביטול עסקה

הלקוח מאשר ומסכים כי השירות הניתן לו (בניית תוכנית האימון) הוא שירות מותאם אישית ואינו מוצר מדף.
לאחר התחלת העבודה על התוכנית, לא ניתן לבטל את העסקה, גם אם המכשיר לא הופעל בפועל.
זאת בהתאם להחרגה הקבועה בחוק הגנת הצרכן, סעיף 14ג.


9. שמירת קשר עם החברה

  • כל פנייה רשמית תיעשה בכתב באמצעות מייל לכתובת: vibratech3@vibratech.co.il

  • פניות שוטפות יתבצעו דרך מדריך החברה בליווי וואטסאפ

  • זמן תגובה עד שלושה ימי עבודה


10. הקלטת שיחות ותיעוד

החברה שומרת לעצמה את הזכות להקליט כל אינטראקציה עם הלקוח – לרבות שיחות טלפון, פגישות, שיחות וידאו או תכתובות – לצורכי בקרה, שיפור השירות או פתרון חילוקי דעות.
ההקלטות מתבצעות בהתאם לחוק האזנת סתר, התשס"ה–2005, סעיף 2(ב), המתיר הקלטה על ידי צד המשתתף בשיחה. לפיכך, החברה רשאית להקליט שיחה בה נציג מטעמה משתתף, גם ללא הודעה מוקדמת.


למידע נוסף, שירות לקוחות והבהרות – ניתן לפנות אלינו בכתובת האתר www.vibratech.co.il או בטלפון 050-7804740

להלן הסכם הרכישה:

הסכם הרכישה

הסכם רכישה מיום            /                /          

אני החתום/ה מטה, מאשר/ת כי רכשתי מחברת ויברטק מוצרים מתקדמים בע"מ את מכשיר הרטט האישי מסוג VIBRATECH HOME (חבילת BASIC / FITNESS / GYM), לרבות אביזרים נלווים בהתאם לחבילה, והסכמתי לתנאים המפורטים להלן:

הצהרות והסכמות:

  1. הזמנתי מיוזמתי ביקור בית, לאחר שהוצעה לי אפשרות לרכוש את המכשיר בחנות החברה. בחרתי לקיים את הרכישה בביתי מטעמי נוחות.
    אני מאשר/ת כי אין מדובר במכירה ברוכלות או במכירה מרחוק, אלא ברכישה פיזית מלאת שלבים, שבוצעה במעמד אישי, הכוללת הדגמה, הפעלה, התאמה והסכמה.
  2. במעמד הביקור:
    • קיבלתי הסבר מלא על המכשיר והשימוש בו
    • התנסיתי באימון מלא עם מדריך מוסמך
    • נבנתה עבורי תוכנית ראשונית ונמסרה התחייבות לבניית תוכנית אישית לשנתיים תוך 3 ימי עבודה
    • קיבלתי סיסמה למערכת, תעודת אחריות, תקנון מדיניות החברה, ומדריך שימוש
  3. ידוע לי כי התוכנית האישית שתיבנה עבורי אינה מוצר מדף אלא שירות מותאם אישית, שנבנה במיוחד עבורי ודורש שעות עבודה של אנשי מקצוע.
    לפיכך, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, סעיף 14ג – לא ניתן לבטל את העסקה לאחר התחלת העבודה על התוכנית, גם אם לא נעשה שימוש בפועל במכשיר.
  4. לאחר שהובהרה לי האפשרות שלא לרכוש את המכשיר, בחרתי לרכוש אותו במחיר כולל של

_______________ ש"ח, באמצעות ______________ תשלומים: _______

 

אחריות ושירות:

  1. קיבלתי לידיי את כל רכיבי המכשיר והאביזרים בהתאם לחבילה שנבחרה.
  2. ידוע לי כי:
    • אחריות על המכשיר: 24 חודשים
    • בשנה הראשונה – ביקורי טכנאי ללא תשלום
    • בשנה השנייה – ביקור טכנאי בתשלום                              
    • על אביזרים בסיסיים (מזרון, גומיות, כדור פילאטיס) אין אחריות
    • על גומיות TRX – 6 חודשי אחריות
    • על משקולות, שלט, כדור רוטט – שנה אחריות
    • על מנוע – שנתיים אחריות
  3. קיבלתי הנחיות מלאות לתחזוקת המכשיר, כולל איזון רגליות, הפעלה ושימוש בטוח.
  4. קיבלתי הבהרה כי ההדרכה שקיבלתי אינה מהווה טיפול רפואי, ושאם קיימת בעיה רפואית – עליי להיוועץ ברופא או איש מקצוע מוסמך לפני השימוש.
  5. ידוע לי כי מדריך מלווה ישמש אותי למשך שנתיים, והמענה יינתן דרך WhatsApp בלבד תוך עד שלושה ימי עבודה.
    המדריך אינו יוזם פנייה ללקוח, אלא מגיב לפניות בלבד.
  6. ידוע לי כי פניות שאינן קשורות למדריך תבוצענה רק בכתב למייל: vibratech3@vibratech.co.il

אחריות משפטית והגבלות:

  1. אני מאשר/ת כי:
  • קיבלתי את כל השירותים המפורטים לעיל במלואם
  • אין תקופת ניסיון מעבר להדגמה שקיבלתי
  • אני שבע/ת רצון מהשירות ומהמוצר במעמד חתימה זה
  • אין לי טענות או דרישות פתוחות כלפי החברה
  1. ידוע לי כי העברת המכשיר ללקוח אחר או לכתובת אחרת ללא אישור החברה תבטל את האחריות.
  2. ידוע לי כי החברה שומרת לעצמה את הזכות להקליט שיחות ופגישות במסגרת השירות, לצורכי שיפור השירות והגנה משפטית, בהתאם לחוק האזנת סתר, התשס"ה–2005.
  3. חובת בירור רפואי ואי אחריות רפואית
    ידוע לי כי חברת ויברטק מוצרים מתקדמים בע"מ אינה חברה רפואית, ואינה מספקת ייעוץ או אישור לשימוש רפואי.
    אני מאשר/ת כי ידוע לי כי החברה עוסקת בשיווק מוצרי ספורט בלבד, ואינה קובעת אם מותר או אסור לי לבצע פעילות גופנית.
    רק רופא מוסמך רשאי לאשר או לאסור פעילות גופנית, וחובתי כלקוח/ה היא להיוועץ ברופא המטפל לפני הרכישה, אם קיים ספק רפואי כלשהו.
    אני מבין/ה ומסכים/ה כי אי התאמה בריאותית אינה מהווה עילה לביטול עסקה לאחר רכישה, וכי היה עליי לברר נושא זה מראש.

 

פרטי התקשרות:

  • שם הלקוח/ה: _____________________________________ ת"ז: ___________________
  • מדריך מלווה: __________________



  • חתימת הלקוח: __________________ תאריך_______/_________________/_________

 

 

  • חתימת נציג החברה: _______________

 

 

למידע נוסף, שירות לקוחות והבהרות – ניתן לפנות אלינו בכתובת האתר www.vibratech.co.il  או למייל vibratech3@vibratech.co.ilפרטי התקשרות: