חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

 

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

תרגילים לחיטוב הגוף בעזרת מכשיר כושר רוטט

מעבר למימד האסטטי, קיימת חשיבות רבה בשמירה על מערכת שרירית חזקה ובריאה בגופנו. מערכת זו מאפשרת לנו לבצע בהצלחה פעולות פיזיות יומיומיות כמו עליית מדרגות, ריצה אחר האוטובוס, הרמת קניות מהסופר וכמובן פעילות ספורטיבית. אימון בעזרת מכשיר כושר רוטטחשיבות נוספת לבריאות המערכת השרירית היא הייצוב המתמשך שמעניקה מערכת זו למפרקי השלד בדגש על חוליות עמוד השדרה. אנו יודעים כיום שמבוגר ממוצע מתחיל לאבד בצורה שיטתית מסת שריר החל מגיל 45 בעוד מבוגר שאינו פעיל גופנית בצורה דרסטית מתחיל לאבד מסת שריר כבר בגיל 30. בעוד בקרב צעירים מתבטא איבוד מסת השריר בפציעות וכאבים, הרי שבקרב מבוגרים יותר (מעל גיל 60) עלול להתבטא הדבר בנפילות מסוכנות.

הפתרון לבעיה זו הינו פשוט לכאורה: עלינו לאמן את השרירים באופן קבוע ובכך לשמר ואף להוסיף להם מסה וכוח. כדי שאימון גופני יחזק משמעותית את שרירי הגוף הוא צריך להיות אינטנסיבי מספיק, אך לא מדי, וצריך להתבצע בתדירות של לפחות 3 פעמים בשבוע. ראוי לציין כי למרות שלפעילות האירובית (כמו הליכה או שחייה) סגולות רבות, חיזוק שרירים הוא לא מהבולטות שבהן. כלומר – הליכה של 30 דקות 3 פעמים בשבוע איננה יעילה כמו תרגילי כושר לחיטוב הגוף. דוגמה טובה לחיזוק יעיל של שרירי השלד היא אימון משקולות סדיר בחדר הכושר תרגילים לחיטוב הגוף כנגד משקל הגוף (שכיבות שמיכה, כפיפות בטן וכדומה) או תרגילי כושר לירכיים. אימון חיטוב מסוג זה הינו יעיל ביותר למטרת חיזוק שרירים אולם הוא דורש השקעת זמן ואנרגיה לא מבוטלים שאינם בנמצא אצל כולם. בשנים האחרונות הלכה והתבססה שיטת אימון ייחודית אשר נותנת מענה לבעיית הזמן: שיטת הרטט.

שיטת הרטט פותחה לפני כמעט 30 שנה על מנת למנוע דלדול מסת שריר ועצם בקרב אסטרונאוטים רוסים בטרם נשלחו לחלל. מאז נחקרה שיטה זו במאות מחקרים אקדמיים והוכחה מעל לכל ספק כיעילה מאוד בפיתוח כוח ובניית מסת שריר בצורה ידידותית יותר. למעשה כל מה שנדרש מהמתאמן זה לעמוד על מכשיר כושר רוטט במנעד של כמה מילימטרים ובתדירות של 12-25 פעמים בשנייה, ולבצע מספר תרגילי חיטוב פשוטים. כך אנו מבצעים תרגיל פשוט לכאורה, אבל בשילוב עם מכשיר רטט לחיטוב הגוף הופכים התרגילים הללו לאתגר עבור מערכת התנועה שלנו.

המומחים של חברת ויברטק יתאימו לך תוכנית אימון פרטנית לפי נתוניך האישיים, הכוללת תרגילי כושר מצולמים. תוכנית זו הינה אינטרנטית, ומתקדמת על בסיס שבועי לפי מידת התמדתך ויכולתך.

Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים