חיטוב הגוף עם אימון ברטט
צוק קשר עמודים פנימיים

השאר פרטים כאן ונציגנו יחזרו אליך בהקדם שיחת ייעוץ ללא התחייבות!
*
*
*
אני מעוניין/ת להצטרף לרשימת הדיוור לקבלת מתכונים, טיפים ומידע על מבצעים
checked

מכון וינגייט- פרופסור איסורין - המדען לספורט השגי

הינו מומחה בינלאומי לשיטת הרטט, אימון ברטט. הוא נחשב לאחד המדענים  ... להרחבה
 

חיטוב הגוף בבית בעזרת אימון ברטט

 

מצב גופך אינו גזרה משמים, בכוחך לשנותו.
אנו נעזור לך ביעילות ובמקצועיות רבה.

מי לא רוצה גוף שרירי וחטוב?
בעיקר אם לא צריך להזיע  בשביל זה... ובלי להיות שעות בחדר כושר !

חיטוב הגוף בבית באמצעות אימון בשיטת הרטט אמנם לא בא להחליף אימון גופני רגיל, אולם תוצאותיו היעילות המושגות  תוך זמן קצר וחוסר המאמץ הפיזי הכרוך ביישומו, גורמים ליותר ויותר אנשים לאמצו כאימון האולטימטיבי לחיטוב הגוף ולשמירה על כושר גופני.
 
יתרונותיה הרבים של השיטה מאפשרים לכל אחד בבית, בעבודה או במכון ייעודי, לשמור על חיטוב וכושר בלי להזיע ובלי להתאמץ כמו בפעילות ספורטיבית.

שלושת המרכיבים של השיטה: טכנולוגיה מתקדמת, תכנית אישית ומדריך צמוד, מבטיחים לכל אחד להגיע לתוצאות המיוחלות

עובדה: לא רק אנשים "רגילים" מאמצים בחום את שיטת הרטט, גם ספורטאים רבים נעזרים בה לשיפור הישגיהם בטווח המיידי.

מכשיר ושיטת ויברקר – השיטה שעובדת ב- 15 דקות ביום בלבד !

על פי שיטת ויברקר אפשר להיות בריא ולהרגיש טוב גם בלי לעשות ספורט. מעתה תוכלו לשמור על גופכם ולטפל בבעיות בריאותיות שונות, גם בלי להזיע בחדר כושר או על מסלול הריצה.
ויברטק הינה שיטה חדשנית המאפשרת אימון גופני וחיזוק השרירים, על פי עקרון הרטט.
השיטה כוללת: מכשיר רטט ייחודי - גודל והתנגדות חיוניים לאימון מועיל, משטח אימון כפול, תכנית אימון מותאמת אישית, ליווי ומעקב מתמשכים

תוצאות מרשימות בזמן קצר: שלוש פעמים בשבוע ורק 10 דקות לכל אימון

מכשיר טכנולוגי מתקדם שקט לחלוטין וקל לשימוש עם שנתיים אחריות.

חיטוב הגוףבמחקר שנערך באוניברסיטת ברצלונה:INEFC Barcelona U. Laboratorio    de Biomecánica (España)השתתפו מספר רב של גברים, הן בקבוצת המחקר והן בקבוצת הבקורת. התוצאות היו מדהימות: בקרב כל המשתתפים שהתאמנו ברטט כלל גופי במשך 6 חודשים נמצאה עלייה משמעותית בכוח המתפרץ, יכולת הקפיצה ובעוצמת השרירים.

התוכנית מותאמת לפי מאפיינים אישיים כגון: גיל, מין, גובה, משקל, מצב בריאותי, רמת כושר ומטרותיך הגופניות לעתיד.

חיטוב הגוף בביתמחקר נוסף חקר והשווה במשך 12 שבועות בין יעילות של אימון רטט כלל גופי לעומת אימון התנגדות קונבנציונאלי. המחקר בדק 69 נשים שלא עסקו בפעילות ספורטיבית קודם לכן. גילן הממוצע עמד על 21.4 שנים, עם סטיית תקן של 8 שנים.

הנשים חולקו לשתי קבוצות ולמעשה עשו את אותם תרגילי כוח לאזור הברכיים. קבוצה אחת עבדה בשיטת הרטט הכלל גופי וקבוצת הביקורת באימון התנגדות רגיל.

התוצאות היו בהתאם: בקרב קבוצת הנשים שהתאמנה בעזרת מכשיר רטט כלל גופי, הכוח בשרירי הברך גדל ב-16.6% לעומת 0.8% בקבוצת הביקורת.
המסקנה: היות ואימון רטט כלל גופי גורם להתכווצות מוגברת של השרירים, הוא תורם משמעותית להגדלת הכוח ולהרחבת טווח התנועה. התוצאות המרשימות שנצפו בקבוצת הנשים שהתאמנה באימון רטט, כלל לא נצפו בקבוצת הביקורת.

 

»   כושר גופני וחיטוב - לחץ למחקרים מדעיים

Busi
premenopause
Old
Sport
Weight
דרונט בניית אתרים