חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שומרי משקל

שיטת Vibratech מאפשרת פעילות גופנית לכל אחד
 
הבעיה
אחת הבעיות של הסובלים מעודף משקל היא הקושי לעשות ספורט. הבעיה המרכזית היא הלחץ הכבד המופעל על המפרקים גורם לכאב בלתי נסבל ויוצר תחושה של תסכול. מעבר לכך, פעמים רבות אנשים הסובלים מעודף משקל, חשים מבוכה לעסוק בפעילות ספורטיבית בחדר כושר או, בחוץ.
כלומר, מצד אחד תסכול כתוצאה מחוסר היכולת מצד שני, מבוכה הנובעת מחשיפת הגוף במקומות ציבוריים כמו חדר כושר.
 
הפיתרון
שיטת Vibratech מהווה עבור הסובלים מעודף משקל דרך נפלאה ללא כאב וכמעט ללא מאמץ פיזי, גם לאימון וגם לחיטוב הגוף. הם יכולים להתאמן בבית בלי להזיע ובלי לחוש אי נעימות שבחשיפת הגוף במקום ציבורי.
בשילוב דיאטה מתאימה, ניתן להגיע תוך זמן קצר לתוצאות מרשימות.
אמנם שיטת Vibratech אינה שורפת קלוריות כמו פעילות אירובית רגילה, אולם היא תורמת לחילוף חומרים טוב יותר וכתוצאה מכך, הגוף שורף יותר קלוריות. אימון הרטט מגביר את זרימת הדם, מנקז ומנקה את הגוף מרעלים, מייצר הפרשות מוגברות של הורמון הגדילה היוצר שינוי מטבולי וע"י כך, משפיע על תהליך איבוד השומן בגוף.
 
איך בכל זאת אימון בשיטת הרטט מסייע לשריפת קלוריות?
אחד המדדים לדעת אם בן אדם צורך אנרגיה בזמן פעילות ספורטיבית הוא מדד צריכת החמצן תוך כדי פעילות.
מחקר שנערך בקרב אנשים עם עודף משקל בדק את צריכת החמצן במהלך האימון.
המחקר בדק שתי קבוצות אחת של נשים שהתאמנו בשיטת הרטט והשנייה של נשים שעשו פעילות גופנית ללא רטט.
בקבוצה שהתאמנה בשיטת הרטט נמצאה עלייה של 8% בקצב הלב, מה שמוכיח צריכת חמצן מוגברת או, במילים מוכרות צריכת אנרגיה מוגברת. הצריכה המוגברת נבעה כתוצאה ישירה מפעילות הרטט. Oxygen uptake during whole body vibration in overweight women (מחקר 144)
 
היתרונות של שיטת Vibratech לסובלים מעודף משקל
דרך נפלאה לפעילות גופנית בבית ללא צורך להיחשף בפומבי, בנוחות ובקלות
תכנית אימונים אישית המותאמת לכל מתאמן, הנבנית לפי מרכיבי: גיל, משקל, צורך, נתונים פיזיים נוספים ועוד, ע"י הצוות המקצועי של Vibratech על פי הנחיות של פרופסור איסורין
מאמן מקצועי שמדריך ומדגים כיצד יש לבצע את התרגילים בצורה היעילה ביותר
לסיכום, אימון בשיטת  Vibratech המלווה גם בפעילות אירובית ודיאטה מתאימה, נותן מענה מושלם לאנשים שרוצים להוריד משקל ולחטב את גופם.
 
אין פיתרון קסם להורדת משקל
 
לצערנו, עד היום לא המציאו פיתרון אחד להורדה במשקל. הרופאים והתזונאים ימליצו בד"כ על שילוב של תזונה נכונה ומאוזנת עם פעילות ספורטיבית מתאימה.
שיטת  Vibratech לא יכולה להוות תחליף לדיאטה, אך היא מהווה תחליף מצוין לאנשים בעלי עודף משקל, המתקשים לעסוק בספורט או בנוסף לפעילות אירובית.
(למחקרים הקשורים )
הכל מתחיל בתזונה נכונה
לאכול נכון  - על פי פירמידת המזון
 
כידוע, אין דיאטות קסם. הפיתרון הוא שילוב של תזונה נכונה לאורך זמן, מלווה בפעילות גופנית מתאימה. דיאטה מאוזנת ואימון רטט בשיטת  Vibratech יכולים לתת מענה מיטבי לכל מי שרוצה לרדת במשקל באופן בריא ומבוקר.
לקבלת ייעוץ תזונה מקצועי  לחץ כאן (לינק לרשימת דיאטניות שאנו עובדים עימן)
 
לאחרונה פרסם משרד הבריאות את פירמידת המזון הישראלי.
מבנה הפירמידה מתאר את הכמות היחסית בין ששת קבוצות המזון: דגנים, ירקות ופירות, חלבונים, שמנים, ממתקים חטיפים ושתייה מתוקה. ככל שעולים בפירמידה, הכמות היחסית לאכילה הולכת וקטנה. קבוצת הממתקים אינה כלולה בפירמידה ואינה מומלצת לצריכה באופן קבוע.
הקפדה על עקרונות הפירמידה יעזרו בבחירת מיטבית של המזונות, ויאפשרו קבלת אנרגיה ורכיבי תזונה ברמה הדרושה לשמירה על  הבריאות. 
 
עקרונות פירמידת המזון
  
אכילה מגוונת - יש לבחור מזונות מכל חמש הקבוצות בגוף הפירמידה. במשך היום יש לגוון גם בבחירת מזונות שונים מתוך כל קבוצה. רצוי שכל ארוחה תכיל מזון משלוש קבוצות מזון לפחות
בכל קבוצת מזון, ישנם מזונות המומלצים פחות לצריכה למשל: חמאה - במזונות עשירים בשמנים, גבינה צהובה - במזונות עשירים בחלבונים, מוצרים מקמח לבן כמו: פיתה לחמנייה
יש להעדיף מוצרי חלב ומוצרי בשר המכילים פחות שומן
יש להעדיף מוצרים המכילים פחות מלח ופחות סוכר: למשל פחות אבקות מזון,  רטבים ומרקים להכנה מהירה
יש להעדיף מזונות המכילים סיבים: כמו דגנים מלאים, קטניות, ירקות פירו.
צריכת מזון באופן יחסי למיקום הקבוצה בפירמידה -  לאנשים בריאים מומלץ לאכול באופן יחסי, יותר פריטי מזון מקבוצה הנמצאת בתחתית הפירמידה, מאשר מזונות מקבוצות מזון במעלה הפירמידה
שתייה מומלץ להרבות בשתיית מים. לאורך כל היום בארוחות וביניהן מי הברז בישראל מומלצים לשתייה
פעילות גופנית מקשרת בין האכילה לבין השמירה על משקל גוף תקין ומניעת השמנה. זאת על מנת שהאכילה (הכנסת האנרגיה) תתאזן עם הוצאת האנרגיה הכרוכה בפעילות גופנית יומיומית כמו למשל פעילויות ספורט, הליכה, תעסוקה פעלתנית
וכמובן, אימון בשיטת  Vibratech יכול לתרום גם לחילוף חומרים טוב יותר, גם לחיטוב הגוף ולהרגשה כללית טובה יותר.

 

Research links on Vibration training and Overweight
 
172. Effects Of 9 Months Of Whole Body Vibration In Obese Middle-Aged Women
Medicine & Science in Sports & Exercise:Volume 40(5) Supplement 1May
2008pp S160-161
Moon, Hwang-woon; Sedlock, Darlene A. FACSM
Wastl Human Performance Laboratory, Purdue University, West lafayette, IN.
 
 
171. Impact of Whole-Body Vibration Training Versus Fitness Training on Muscle Strength and Muscle Mass in Older Men: A 1-Year Randomized Controlled Trial
An Bogaerts,1 Christophe Delecluse,2 Albrecht L. Claessens,2 Walter Coudyzer,3
Steven Boonen,4 and Sabine M. P. Verschueren1
1Division of Musculoskeletal Rehabilitation, Department of Rehabilitation Sciences
and 2Research Center for Exercise and Health, Department of Biomedical Kinesiology,
Faculty of Kinesiology and Rehabilitation Sciences, Katholieke Universiteit Leuven, Belgium.
3Radiology Section, Department of Morphology and Medical Imaging and
4Leuven University Center for Metabolic Bone Diseases and Division of Geriatric Medicine,
Faculty of Medicine, Katholieke Universiteit Leuven, Belgium.
 
 
170. The Effects of Movement Velocity During Squatting on Energy Expenditure and Substrate Utilization in Whole-Body Vibration
N. Garatachea, Alfonso Jiménez, Guilherme Bresciani
Journal of strength and conditioning research: the research journal
of the NSCA, ISSN 1064-8011, Vol. 21, Nº. 2, 2007 , pags. 594-598
 
 
168. Effects of 24 weeks of whole body vibration training on body composition and muscle strength in untrained females.
Roelants M, Delecluse C, Goris M, Verschueren S. Exercise Physiology and
Biomechanics Laboratory, Faculty of Physical Education and Physiotherapy,
Department of Kinesiology, Katholieke Universiteit Leuven, Tervuursevest 101,
3001 Leuven, Belgium.
 
 
144. OXYGEN UPTAKE DURING WHOLE BODY VIBRATION IN
OVERWEIGHT WOMEN
DIRK VISSERS, KRIS IDES, CARL VERCRUYSSE,
STEVEN TRUIJEN and LUC VAN GAAL.
University College of Antwerp , Dept. Of Health Sciences, Belgium
University of Antwerp and Antwerp University Hospital, Belgium
 
 
 
100. INFLUENCE OF VIBRATION TRAINING ON ENERGY EXPENDITURE IN ACTIVE MEN
MARZO E. DA SILVA, JUAN M. FERNANDEZ, EDUARDO CASTILLO, VICTOR M. NUNEZ, DIANA M. VAAMONDE, MARIA S. POBLADOR, AND JOSE L. LANCHO
Morphological Sciences Department, School of Medicine, University of Cordoba, Cordoba, Spain.
 
 
098. Whole body vibration exercise: are vibrations good for you?
M Cardinale, J Wakeling, College of Life Sciences and Medicine, University of
Aberdeen, Aberdeen AB25 2ZD, Scotland, UK;
 
 
Press Articles
 
173. Good Vibration
Almost Effortless muscle and strength gains
By Jerry Bralnum. www.ironmanmagazine.com December 2006
 
 
 

להדגמה חינם בביתך
צור קשר להתנסות חינםדלג על צור קשר להתנסות חינם

עכשיו במחיר משתלם במיוחד:

24 תשלומים של 250 ₪ (₪6000)
והמכשיר אצלך בבית לתמיד !
סקפטית? למה שלא תבדקי ורק אז תחליטי? תוך אימון אחד בלבד תרגישי בעצמך.
להדגמה חינם אצלך בבית מלאי את הפרטים:
checked
אם בתום מפגש ההתנסות תחליטי שלא לרכוש את השיטה, לא תחויבי כלל!
*פרטיות הגולשים חשובה לנו ואנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך
*התשלום ללא ריבית *העסקה מתבצעת בכרטיס אשראי בעל מסגרת *אחריות מקיפה
עבור לתוכן העמוד