חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1309

שם התרגיל: ברך עולה ברך יורדת (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על המשטח

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על החלק הקדמי של המשטח (לא על השוליים) ולהישען לאחור אבל מבלי לגעת בעמוד, הידיים עולות מעל הראש ואוחזות בידיות. שתי הברכיים כפופות מעל הרצפה ועולות לכיוון בית החזה (כ-90 מעלות).

יש להוריד ברך אחת מטה לכיוון הרצפה וקצת קדימה עד לנגיעה של אצבעות כף הרגל ברצפה לאחר מכן לעלות ולתת לרגל השנייה לצאת לדרך. יש לעבוד לאט ובקצב אחיד כ-6 שניות לירידה וכ-6 שניות לעליה.

שרירים מופעלים: מכופפי הירך, שרירי הבטן התחתונה, השרירים מאחורי הברכיים

חשוב: לשמור על נשימה סדירה
13091309b1309c

עבור לתוכן העמוד