חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1308

שם התרגיל: ברכיים עולות ויורדות (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על החלק הקדמי של המשטח (לא על השוליים) ולהישען לאחור אבל מבלי לגעת בעמוד, הידיים עולות מעל הראש ואוחזות בידיות. שתי הברכיים כפופות מעל הרצפה ועולות לכיוון בית החזה (כ-90 מעלות).
יש להוריד את שתי הברכיים מטה לכיוון הרצפה וקצת קדימה עד לנגיעה של אצבעות כף הרגל  ברצפה (הרגליים במצב פויינט) לאחר מכן לעלות חזרה לעמדת מוצא. יש לעבוד לאט ובקצב אחיד כ-6 שניות לירידה וכ-6 שניות לעליה.
שרירים מופעלים:
מכופפי הירך, שרירי הבטן התחתונה, השרירים מאחורי הברכיים
חשוב:
לשמור על נשימה סדירה
13081308b
עבור לתוכן העמוד