חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1209

שם התרגיל: סומו סקווט (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידה על המשטח
אופן ביצוע התרגיל-  לעמוד על המשטח בפיסוק גדול (קצה עמדה C)  כאשר כפות הרגליים פונות  כלפי חוץ ולאחוז בידיות מבלי להפעיל כוח בידיים, רק לתמיכה. הברכיים ישרות אבל לא נעולות, אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצות האצבעות.
ממנח של עמידה מבצעים כיפוף איטי של הברכיים לצדדים (בקו של כפות הרגליים) עד כ-40 מעלות  ועולים חזרה לעמדת מוצא. יש לבצע את התרגיל לאט כ-10 שניות לירידה וכ-10 שניות לעליה ולשמור על קצב אחיד.
שרירים מופעלים:
שרירי הרגליים, השרירים הצידיים של הירכיים, שרירי העכוז.
12091209b
עבור לתוכן העמוד