חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1209

שם התרגיל: סומו סקווט (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידה על המשטח

אופן ביצוע התרגיל-  לעמוד על המשטח בפיסוק גדול ( עמדה ג’)  כאשר כפות הרגליים והברכיים פונות  כלפי חוץ. יש לאחוז בידיות מבלי להפעיל כוח בידיים, רק לתמיכה. הברכיים ישרות אבל לא נעולות, אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצות האצבעות.
ממנח של עמידה מבצעים כיפוף איטי של הברכיים לצדדים (בקו של כפות הרגליים) עד כ-40 מעלות  ועולים חזרה לעמדת מוצא. יש לבצע את התרגיל לאט כ-10 שניות לירידה וכ-10 שניות לעליה ולשמור על קצב אחיד.

 

שרירים מופעלים: עבודת כוח של שרירי הרגליים, מודגשת העבודה של השרירים הצידיים של הירכיים.

חשוב: לשים לב שהברכיים נפתחות לצדדים בזמן הירידה
.


12091209b

עבור לתוכן העמוד