חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1410

שם התרגיל: גשר עם כדור בין הברכיים (דינאמי)

מנח התחלתי: שכיבה על הגב פנים אל המכשיר

אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן או על הרצפה ולהניח את כפות רגליים במרכז המשטח בפיסוק קל  (עמדה ב’), הישבן צמוד למכשיר והידיים עוברות אל מאחורי העורף.
יש להניח כדור בין הברכיים וללחוץ עליו באופן מתמיד בזמן התרגיל, לאחר הלחיצה יש לכווץ ישבן ולהרים את האגן לאט אל התקרה עד גובה שכמות, כעת יש לרדת חזרה לעמדת מוצא ולשחרר את הלחיצה מהכדור. כ-6 שניות לעלייה וכ-6 שניות לירידה.
 יש  לשמור על נשימה סדירה ולעבוד בקצב אחיד לאורך כל התרגיל.

שרירים מופעלים: שרירי הישבן, שרירי הירך האחורית, מקרבי הירך.

חשוב: כדי להוריד רמת קושי אפשר להקטין את הפיסוק ולהניח את הידיים ישרות לצידי הגוף.


עבור לתוכן העמוד