חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1656

1656
תרגילי גומייה
דינאמי בסיסי
הנשר - כפות ידיים מטה

עמידה על המשטח, רגליים ברוחב אגן, ברכיים בכיפוף של 30 מעלות,ישבן מעט מוטה אחורה, גב רגוע במנח ניטראלי (קשת מתונה). ידיים בקדמת הירכיים אוחזות בגומיות המוצלבות. ממצב זה מתבצעת במקביל תנועה של הרגליים והידיים: הידיים עולות הצידה ומעט קדימה על לגובה הכתפיים כאשר גב כף היד לכיוון התקרה; הרגליים במקביל מתיישרות אך לא ננעלות. מכאן חוזרים למצב המוצא וממשיכים לסירוגין לאורך זמן התרגיל. התנועה מתבצעת בקצב אחיד ואיטי תוך  דגש על שחרור מתח מהשכמות ושמירה על מנח ניטראלי בעמוד השדרה.


מה אני אמור להרגיש?
תורגש עבודה שרירית בריאה לכל אורך הגוף, בדגש על השרירים הצידיים של חגורת הכתפיים, שרירי הגב העליון ושרירי הירכיים

 

 

עבור לתוכן העמוד