חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1655

1655
תרגילי גומייה
סטטי
פשיטת ידיים

עמידה על המשטח, רגליים ברוחב אגן, ברכיים בכיפוף של 30 מעלות,ישבן מעט מוטה אחורה, גב רגוע במנח ניטראלי (קשת מתונה). ידיים בקדמת הירכיים אוחזות בגומיות, כפות ידיים לפנים. ממצב זה המרפקים נעים אחורה תוך כדי כיפופם עד ל-90 מעלות, כאשר כפות הידיים מגיעות עד לקו אגן הירכיים. מכאן נשאר רק לפשוט (ליישר) את המרפקים לאחור תוך שמירה על מנח שאר הגוף. דגש על הימנעות מנעילה חזקה של המרפקים, שחרור מתח מהשכמות, שמירה על מנח  ניטראלי בעמוד השדרה. שוהים במצב זה לאורך התרגיל.


מה אני אמור להרגיש?

תורגש עבודה שרירית בריאה לכל אורך הגוף, בדגש על השרירים האחוריים של חגורת הכתפיים, השריר התלת ראשי סביב המרפקים ושרירי הגב העליון


 

עבור לתוכן העמוד