חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1102

 
1102b
 
1102

שם התרגיל: סקווט מלא (סטטי) 

 
 

מתח התחלתי: עמידה על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד על המשטח בפיסוק גדול כאשר הזרתות בכפות הרגליים נמצאות ליד החורים הקטנים שעל צידי המשטח (עמדה C), הידיים אוחזות בידיות מבלי להפעיל כוח, רק תומכות. אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצות האצבעות.
יש לבצע שקיעה איטית של האגן כלפי מטה ואחורה עד כ-90 מעלות בירך ובברך ולהישאר במנח זה בזמן התרגיל. בסיום התרגיל לחזור לעמדת מוצא.
שרירים מופעלים:
שרירי העכוז, שרירי הרגליים
חשוב:
לנשום באופן סדיר
לא למשוך עם הידיים את המכשיר בזמן הירידה, להשתמש בכוח מהרגליים.

  

 

 



 

עבור לתוכן העמוד