חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1604

שם התרגיל: הנפת ידיים כפות מעלה (סטטי)

מנח התחלתי: עמידה על המשטח ואחיזה בגומיות

אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד על המשטח עם פיסוק רחב (עמדה ג’) וברכיים כפופות לכ-30 מעלות והגב נשאר נייטרלי. הידיים למטה בקדמת הירכיים אוחזות בגומיות, המרפקים ישרים וכפות הידיים פונות לתקרה. אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצות האצבעות.
ממנח זה מבצעים תנועה במקביל של הידיים והרגליים יחד.
יש לבצע משיכה של הגומיות מעלה דרך הצד ולשמור על המרפקים רגועים, עד שהכתפיים יעלו לגובה של כ-80 מעלות לצדדים, באותו זמן הברכיים מתיישרות, יש להישאר במנח זה לאורך התרגיל ולאחר הביצוע חוזרים לאט לעמדת המוצא.

שרירים מופעלים: שרירים צידיים של חגורת כתפיים, שריר הדו ראשי בזרוע, שרירי הירכיים הקדמיים.

 

 

עבור לתוכן העמוד