חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1805

גפה עליונה גמישות
גב עליון וחגורת כתפיים
הימתחות צידית

שם התרגיל: הימתחות צידית עם יד ישרה (דינאמי)
מתח התחלתי: שכיבה על הצד יד מונחת על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש להניח מזרן על הרצפה ולשכב על הצד כאשר פלג הגוף התחתון מונח על צידי האגן. יש להניח יד ישרה כאשר המרפק נשען על המשטח. הברכיים ישרות והרגל העליונה מתכופפת מעט לפנים, היד והרגל העליונות המשכיות לגוף.
בלקיחת אויר יש לנסות ולהגיע עם המותן וצידי הגב אל הרצפה ולהאריך את כל הגוף. להישאר במתיחה כ8 שניות, להרפות להוציא את האוויר ולחזור לעמדת מוצא.
שרירים מופעלים:
מתיחה תורגש בצידי הגו ובית החזה
חשוב:
להימנע מסיבוב הגוף בזמן המתיחה ולשמור על קו אחיד בגוף.




עבור לתוכן העמוד