חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1710

גפה תחתונה גמישות
שריר המפשעה
מתיחה חצי מזרחית (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה מול המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יושבים על שרפרף או כיסא נמוך ומניחים את הרגליים בקצה המשטח (עמדה C) בצורת ישיבה מזרחית כאשר כפות הרגליים צמודות אחת לשנייה, הירכיים פתוחות והברכיים פונות לצדדים. 
ממנח זה מיישרים רגל אחת ומניחים על הרצפה ומניחים ידיים על הירכיים מקדימה. יש להתכופף לכיוון הברך הכפופה להישאר שם כ-10 שניות ולחזור לעמדת מוצא. לנסות ולהימנע מכיפוף יתר בגב תחתון ולהתכופף מהירכיים.
שרירים מופעלים:
מתיחה של פנים המפשעה והירך הפנימית בעיקר של הרגל הכפופה

עבור לתוכן העמוד