חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1709

גפה תחתונה גמישות
שריר המפשעה
מתיחה מזרחית (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה מול המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יושבים על שרפרף או כיסא נמוך ומניחים את הרגליים בקצה המשטח (עמדה C) בצורת ישיבה מזרחית כאשר כפות הרגליים צמודות אחת לשנייה, הירכיים פתוחות והברכיים פונות לצדדים.
יש להניח את הידיים על השוקיים הקדמיות בחלקן התחתון ולהתכופף לכיוון כפות הרגליים, להישאר במתיחה זו כ-10 שניות ולחזור לאט לעמדת מוצא. יש לנסות להימנע מכיפוף יתר בגב תחתון להתכופף מהירכיים.
שרירים מופעלים: מתיחה במפשעה ובירך הפנימית
חשוב: לשמור על נשימה סדירה
 

עבור לתוכן העמוד