חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1708

שם התרגיל: מתיחה בטן ומכופפי ירך (דינאמי)

מנח התחלתי: מכרע על המשטח לרוחב המכשיר
אופן ביצוע התרגיל- יש לבצע מכרע כאשר הברך האחורית מונחת על מזרן מקופל על גבי המשטח  והרגל הקדמית יציבה על הרצפה. היד שקרובה למכשיר מחזיקה בידית מבלי להפעיל כוח, רק לצורך תמיכה. היד השניה נשארת לצידי הגוף.
יש להעביר משקל קדימה לכיוון הרגל הקדמית ולהישען עליה עד שתורגש מתיחה טובה ברגל האחורית, יש להישאר מתוך המתיחה כ5-10 שניות לחזור לעמדת מוצא.
יש להימנע מהקשתת יתר בגב התחתון.
שרירים מופעלים: מתיחה תורגש בקדמת הירך והברך שעל המשטח
עבור לתוכן העמוד