חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1707

גפה תחתונה גמישות
בטן ומכופפי הירך
מכרע קדמי (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידה מול המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש להניח את הרגל הקדמית על המשטח בחלקו החיצוני (עמדה C), הרגל האחורית נמצאת מאחור במרחק של כמטר מהרגל הקדמית. הידיים אוחזות קלות בידיות המכשיר מבלי להפעיל כוח, רק לתמיכה.
יש לבצע כריעה ע"י ירידה של הברך האחורית לרצפה ועוד כיפוף עם העברת משקל אל הרגל הקדמית (לשים לב שהעקב לא מתרומם), להישאר בתוך המתיחה כ-10 שניות ולחזור חזרה לעמדת מוצא. אם לא מרגישים היטב את המתיחה ניתן להגדיל את המרחק בין שתי הרגליים.
יש לשמור על גב ישר בזמן התרגיל.
שרירים מופעלים:
מתיחה של שרירי הבטן התחתונה ולכופף  הירך
חשוב:  ניתן להניח כרית קטנה או מזרן על הרצפה לריפוד בשביל הברך של הרגל האחורית.


1707


עבור לתוכן העמוד