חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1703

גפה תחתונה גמישות
שם התרגיל: גמישות המסטרינג מתקדם (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על המשטח במצב כריעה
אופן ביצוע התרגיל- יש להניח מזרן מקופל על גבי המשטח ולהתיישב עליו באלכסון כשהרגל הקדמית נמצאת כ-40 ס"מ מהעמוד. הברך האחורית במצב כריעה על הרצפה ויושבים על הרגל הקדמית, כאשר היא מונחת ישרה עד כמה שניתן על המכשיר. הגב רכון מעט לפנים והידיים מונחות על הברך הקדמית.
יש להישען קדימה כאשר הידיים ופלג הגוף העליון שואפים להגיע לכף הרגל יד עד שתורגש מתיחה טובה בחלק האחורי של הברך הקדמית, יש להישאר בתוך המתיחה כ-5-10 שניות ולחזור לעמדת מוצא.
לעבוד בגב ישר ולמקד את התנועה למפרק הירך.
שרירים מופעלים:
תורגש מתיחה חזקה בשרירים האחוריים של הרגל הקדמית

עבור לתוכן העמוד