חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1701

גפה תחתונה גמישות
גמישות המסטרינג
מנח התחלתי: ישיבה מול המשטח

צד אחד


אופן ביצוע התרגיל: יש לשבת על שרפרף או כיסא ולהניח רגל ישרה על החלק הצידי של המשטח (עמדה C) הברך השנייה כפופה ומונחת על הרצפה.
מתכופפים לאט לכיוון הרגל הישרה ומנסים להגיע עם הידיים אל הקרסול, נשארים כ- 4 שניות וחוזרים לעמדת מוצא. לשים לב שהגב נשאר ישר ושהכיפוף ממוקד יותר למפרק הירך ולא לגב התחתון. במידה וחסרה גמישות לביצוע התרגיל ניתן לשבת על כיסא יותר גבוה או לכופף מעט את הברך.
אזורי עבודה בגוף:
מתיחה בשרירי הירך האחורי של הרגל הישרה
 

להגדלה לחץ על תמונה

עבור לתוכן העמוד