חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1601

שם התרגיל: הנשר כפות ידיים פונות מטה (סטטי)

מנח התחלתי: עמידה על המשטח ואחיזה בגומיות

אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד על המשטח עם פיסוק רחב (עמדה ג’) וברכיים כפופות לכ-30 מעלות והגב נשאר נייטרלי, הידיים בקדמת הירכיים אוחזות בגומיות בהצלבה, המרפקים ישרים וגב כף היד פונה לתקרה. אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצות האצבעות.
ממנח זה מבצעים תנועה במקביל של הידיים והרגליים יחד.
כעת יש לבצע משיכה של הגומיות מעלה וקצת קדימה עד שהכתפיים יעלו לגובה של כ-80 מעלות לצדדים, כאשר באותו זמן הברכיים מתיישרות. יש להישאר במנח זה לאורך התרגיל ולשמור על נשימה סדירה.
בסוף הביצוע חוזרים לאט לעמדת מוצא.

שרירים מופעלים: עבודה שרירית של כל הגוף, בעיקר שרירים צדיים של חגורת כתפיים, גב עליון ושרירי הירכיים.

חשוב: לשמור על נשימה סדירה.


עבור לתוכן העמוד