חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1509

שם התרגיל: שכיבת סמיכה בעמידת ברכיים (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידת ברכיים ידיים על המשטח

אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד בעמידת ברכיים על מזרן ולהניח את כפות הידיים במרכז המשטח (על עמדה ג'), המרפקים ישרים אך לא נעולים והגב ישר ורגוע.
יש לקרב את בית החזה אל המשטח ע"י כיפוף המרפקים ולהישאר במנח זה כ-5 שניות לאחר מכן לחזור לאט לעמדת מוצא.
לעבוד לאט ובקצב אחיד.

שרירים מופעלים: עבודה שרירית סביב חגורת הכתפיים בעיקר קדמת הגוף ומיישרי המרפקים.

חשוב: לשמור על נשימה סדירה
.

 

 

 


 

 

עבור לתוכן העמוד