חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1507

גפה עליונה כח
שכיבת סמיכה (דינאמי)


מנח התחלתי: כניסה לעמידת פלאנק עם ידיים על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש להיכנס לעמדת פלאנק כאשר כפות הידיים מונחות ישרות על המשטח, מיקום הידיים יהיה קרוב לגוף מתחת לכתפיים ליד צידי המשטח (בעמדה C) והגב ישר ורגוע.
יש לרדת לשכיבת סמיכה ע"י כיפוף המרפקים עד כ40 מעלות וקירוב בית החזה אל המשטח ולחזור חזרה לעמדת מוצא. יש לעבוד בקצב איטי ואחיד, כ5 שניות לירידה וכ-5 שניות לעלייה. לשים לב שהגב נשאר ניטרלי בזמן התרגיל.
שרירים מופעלים: עבודה אינטנסיבית של קדמת הגוף, חגורת כתפיים ושרירי בטן
חשוב: לשמור על נשימה סדירה

עבור לתוכן העמוד