חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1506

גפה עליונה כח
מצב 2
עמידת שש (סטטי)

מנח התחלתי: עמידת ברכיים ידיים על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד בעמידת ברכיים על מזרן או כרית ולהניח את כפות הידיים על המשטח כשמרפקים ישרים. מיקום הידיים יהיה קרוב לגוף מתחת לכתפיים קרוב לצידי המשטח (עמדה C), הברכיים בפיסוק בקו הירכיים והגב ניטרלי ורגוע.
יש לכופף את המרפקים לכ-30 מעלות ולתת לבית החזה לרדת קרוב למשטח, לדחוף את כפות הידיים באופן תמידי לתוך המשטח, לאסוף מעט את הבטן ולהישאר במנח סטטי זה לאורך כל התרגיל.
שרירים מופעלים: חגורת כתפיים, שרירי בטן
חשוב: לשמור על נשימה סדירה

עבור לתוכן העמוד