חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1505

שם התרגיל: פלאנק (סטטי)

מנח התחלתי: עמידת פלאנק על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש להיכנס לעמידת פלאנק כאשר כפות ידיים מונחות על המשטח עם מרווח גדול (על עמדה C) והמרפקים ישרים אך לא נעולים. לשים לב שכל כף היד על המשטח והמיקום קרוב אל הגוף אבל לא על השוליים.
כאשר הגב ישר והצוואר בהמשך לגוף, יש להעביר מעט משקל  אל כפות הידיים, לשמור על גוף יציב ולהישאר במנח סטטי זה לאורך כל התרגיל.
שרירים מופעלים:
עבודה אינטנסיבית של כל קדמת הגוף, כוח של גפה עליונה בעיקר מייצבי שכמות וזרוע אחורית, שרירי בטן, שרירי אגן
חשוב: לשמור כל הזמן על נשימה סדירה

עבור לתוכן העמוד