חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1504

 

שם התרגיל: העברות משקל ידיים (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה עם הגב אל המשטח

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על הרצפה או על מזרן ולהניח את הידיים על המשטח קרוב לצידי המשטח (עמדה ג’), לשים לב שהידיים קרובות לגוף אך עדיין נמצאות על המשטח ולא על השוליים. הברכיים כפופות וכפות הרגליים מונחות על הרצפה. כדי להעלות דרגת קושי ניתן ליישר מעט ברכיים, ככל שהברכיים יהיו יותר ישרות האתגר יעלה.
יש להרים אגן מעט  לאוויר ולהתחיל להעביר משקל מיד אחת לשנייה תוך הורדת משקל מהיד הנגדית לעבוד לאט ובקצב אחיד. האגן מצטרף לתנועה וזז לצד אליו מועבר המשקל.

שרירים מופעלים: עבודה אינטנסיבית של שרירי הזרוע האחורית, מייצבי שכמות, שרירי בטן.

חשוב: על מנת לשמור על בטיחות יש לשים לב שכל כף היד מונחת על המשטח בתחילת התרגיל ולא יורדת לשוליים.

עבור לתוכן העמוד