חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1502

גפה עליונה כח
שם התרגיל: לחיצת מרפקים (דינאמי)

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על הרצפה או על מזרן ולהניח את הידיים על המשטח קרוב לצידי המשטח (עמדה C), לשים לב שהידיים קרובות לגוף אך עדיין נמצאות על המשטח ולא על השוליים. הברכיים כפופות וכפות הרגליים מונחות על הרצפה. כדי להעלות דרגת קושי ניתן ליישר מעט ברכיים, ככל שהברכיים יהיו יותר ישרות האתגר יעלה.
יש להרים את האגן מעט לאוויר, לכופף מרפקים לכ- 30 מעלות ולבצע עליות וירידות. כאשר האגן יורד המרפקים מתכופפים, האגן עולה המרפקים מתיישרים. יש לעבוד לאט ובקצב אחיד, כ5 שניות לעלייה וכ-5 שניות לירידה.
שרירים מופעלים:
מייצבי שכמות, שרירי הזרוע האחורית אחורית, שרירי בטן
חשוב:
לשמור על נשימה סדירה לאורך כל התרגיל

עבור לתוכן העמוד