חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1501

גפה עליונה כח
שם התרגיל: לחיצת מרפקים (סטטי)

מנח התחלתי: ישיבה על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על המשטח ולהניח את הידיים על המשטח קרוב לצידי המשטח (עמדה C), לשים לב שהידיים קרובות לגוף אך עדיין נמצאות על המשטח ולא על השוליים. הברכיים כפופות וכפות הרגליים מונחות על הרצפה. כדי להעלות דרגת קושי ניתן ליישר מעט ברכיים, ככל שהברכיים יהיו יותר ישרות האתגר יעלה.
יש להחליק עם הישבן קדימה מחוץ למשטח ולהרים את האגן מעט לאוויר, לכופף מרפקים לכ- 30 מעלות ולהישאר במנח סטטי זה לאורך כל התרגיל.

שרירים מופעלים: מייצבי שכמות, שרירי הזרוע האחורית אחורית, שרירי בטן
חשוב: במהלך כל התרגיל לא לנעול את המרפקים
ולשמור על נשימה סדירה

עבור לתוכן העמוד