חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1407

גפה תחתונה כח
שם התרגיל: הרמות אגן רגל אחת על האמות (דינאמי)

מנח התחלתי: שכיבה על מזרן פנים אל המכשיר

אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן ולהניח את כפות רגליים במרכז המשטח בפיסוק קל , הברכיים כפופות, הישבן צמוד למכשיר ופלג הגוף העליון נשען על המרפקים והאמות.
יש לנתק רגל אחת ישרה לאוויר ולהשאיר אותה שם לאורך התרגיל, הרגל השנייה נשארת על המשטח. יש לבצע עלייה מבוקרת של האגן בקצב איטי ואחיד על רגל אחת ולהימנע מהקשת יתר בגב התחתון.
עלייה בכ-6 שניות וירידה בכ-6 שניות.
שרירים מופעלים:
עבודה אינטנסיבית של שרירי הישבן, הירכיים האחוריות, שרירי חגורת הכתפיים ושרירי בטן

עבור לתוכן העמוד