חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1403

גפה תחתונה כח
מנח שכיבה פנים למטה
שם התרגיל: גשר על האמות (דינאמי)


מנח התחלתי: חצי שכיבה פנים אל המשטח
אופן ביצוע התרגיל- ממנח של חצי שכיבה יש להישען על האמות ולהניח עקבים במרכז המשטח בפיסוק קל (עמדה B), כאשר הישבן צמוד למכשיר, לרמת קושי גבוהה יותר ניתן להגדיל את הפיסוק לצידי המשטח (עמדה (C.
להרים בצורה איטית את האגן אל התקרה, כ-5 שניות לעלייה וכ-5 שניות לירידה. יש לבצע בקצב אחיד, לשמור על נשימה סדירה ולהימנע מהקשת יתר בגב.
שרירים מופעלים:
שרירי הכתפיים והשכמות יחד, שרירי הירך האחורית, שרירי הישבן, שרירי הבטן. 

עבור לתוכן העמוד