חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1402

גפה תחתונה כח
מנח שכיבה פנים למטה
שם התרגיל: גשר ברכיים ישרות (דינאמי)

מנח התחלתי: שכיבה על הגב פנים אל המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן או על הרצפה ולהניח את העקבים במרכז המשטח בפיסוק קל (עמדה B), הברכיים כפופות לכ-30  מעלות והידיים מאחורי העורף כאשר הישבן צמוד למכשיר. כדי להעלות את רמת הקושי ניתן הגדיל את הפיסוק בין הרגליים לצידי המשטח (עמדה C).
יש להרים את האגן לאט אל התקרה עד גובה השכמות ולרדת לעמדת מוצא, כ6 שניות לעלייה וכ-6 שניות לירידה. לעבוד בקצב אחיד ולשמור על נשימה סדירה לאורך כל התרגיל.
שרירים מופעלים:  שרירי הירך האחורית, שרירי הישבן, שרירי הבטן
חשוב: אם נרצה לרדת ברמת הקושי יש להקטין את הפיסוק ולהניח את הידיים ישרות לצידי הגוף

עבור לתוכן העמוד