חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1401

גפה תחתונה כח
מנח שכיבה פנים למעלה
גשר

מנח התחלתי: שכיבה על הגב פנים אל המכשיר

אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן או על הרצפה ולהניח את כפות רגליים במרכז המשטח בפיסוק קל  (עמדה B), כאשר הישבן צמוד למכשיר, את הידיים להניח מאחורי העורף. כדי להעלות את דרגת הקושי ניתן להגדיל את הפיסוק עד לצידי המשטח (עמדה C).

יש לבצע הרמות אגן איטיות עד גובה השכמות ולרדת חזרה לעמדת מוצא, כ- 6 שניות לעלייה וכ-6 שניות לירידה. לעבוד בקצב אחיד ולשמור על נשימה סדירה לאורך כל התרגיל.

שרירים מופעלים: שרירי הישבן, הירך האחורית, שרירי בטן

חשוב: לשים לב שכל כף הרגל במגע עם המשטח בזמן התרגיל. כדי להוריד רמת קושי אפשר להקטין את הפיסוק ולהניח את הידיים ישרות לצידי הגוף.

עבור לתוכן העמוד