חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1305

גפה תחתונה כוח
מספריים

מנח התחלתי: ישיבה על המשטח

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על החלק הקדמי של המשטח ולהישען לאחור אבל מבלי לגעת בעמוד, הידיים עולות מעל הראש ואוחזות את הידיות. הגב נשאר ניטראלי (ללא תנועה) ושני צידי האגן יציבים על המשטח, הרגליים ישרות באוויר לכ-60 מעלות והברכיים רכות ומעט כפופות לכ-10 מעלות.

יש לבצע תנועת מספריים עם הרגליים בקצב איטי ואחיד, רגל אחת עולה והשנייה יורדת ולהחליף לסירוגין.

שרירים מופעלים: עבודה אינטנסיבית של שרירי הבטן התחתונה

חשוב: לשמור על נשימה סדירה בתרגיל

עבור לתוכן העמוד