חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1303

גפה תחתונה כוח
מנח ישיבה
ישיבה, הרמות רגליים


מנח התחלתי: ישיבה על המשטח
אופן ביצוע התרגיל: יש לשבת על החלק הקדמי של המשטח ולהישען לאחור אבל מבלי לגעת בעמוד, הידיים עולות מעל הראש ואוחזות בידיות.
הרגליים מתיישרות לפנים על הרצפה והברכיים רכות ומעט כפופות לכ- 20 מעלות. הרגליים עולות לכיוון החזה עד כ-90 מעלות ויורדות לעמדת מוצא. יש לעבוד בקצב אחיד כ-3 שניות לעלייה וכ-3 שניות לירידה.
ניתן להיעזר בידיות במידת הצורך לייצוב ולשמור על הגב במנח ניטראלי (ללא תנועה).
שרירים מופעלים:
שרירי הבטן, במיוחד שרירי הבטן התחתונה
חשוב:
לשמור על נשימה סדירה בתרגיל  

עבור לתוכן העמוד