חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1303

שם התרגיל: הרמות רגליים (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על המשטח

אופן ביצוע התרגיל: יש לשבת על החלק הקדמי של המשטח ולהישען לאחור אבל מבלי לגעת בעמוד, הידיים עולות מעל הראש ואוחזות בידיות.
הרגליים מתיישרות לפנים מעל הרצפה והברכיים רכות ומעט כפופות לכ- 20 מעלות. הרגליים עולות לכיוון החזה עד כ-90 מעלות ויורדות לעמדת מוצא. יש לעבוד בקצב אחיד כ-5 שניות לעלייה וכ-5 שניות לירידה.
ניתן להיעזר בידיות במידת הצורך לייצוב ולשמור על הגב במנח ניטראלי (ללא תנועה).

שרירים מופעלים: שרירי הבטן, במיוחד שרירי הבטן התחתונה.

חשוב: לשמור על נשימה סדירה בתרגיל.  

עבור לתוכן העמוד