חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1204

שם התרגיל: חצי LUNGE (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידה לאורך המשטח

אופן ביצוע התרגיל- לעמוד על המשטח לאורכו ולהחזיק בידית עם היד שקרובה מבלי להפעיל כוח, רק לתמיכה. יש להניח רגל אחת לפני השנייה, ככה שמיקום הרגל הקדמית יהיה קרוב אל הקצה והבוהן מקבילה לחור על המשטח (על עמדה ג’) , הרגל האחורית נמצאת בקצה השני של המשטח כאשר הזרת מקבילה לחור על המשטח (על עמדה ג’). יש להעביר קצת יותר משקל אל הרגל הקדמית, העקב של הרגל האחורית עולה קצת לאויר והגב רגוע וישר. אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את כל התרגיל על קצות האצבעות.
יש לבצע כיפוף איטי של שתי הברכיים לכ-30 מעלות ולחזור לעמדת מוצא. כ-6 שניות לירידה וכ-6 שניות לעלייה. 

שרירים מופעלים: שרירי הרגליים, בעיקר השרירים הקדמיים מעל הברכיים.

1204

 

עבור לתוכן העמוד