חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1204

 

1204

שם התרגיל: חצי LUNGE (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידה לאורך המשטח

אופן ביצוע התרגיל- לעמוד על המשטח לאורכו ולהחזיק בידית עם היד שקרובה מבלי להפעיל כוח, רק לתמיכה. יש להניח רגל אחת לפני השנייה, ככה שמיקום הרגל הקדמית יהיה קרוב אל הקצה והבוהן מקבילה לחור על המשטח (עמדה C) , הרגל האחורית תהיה במיקום שבו הזרת מקבילה לחור על המשטח (עמדה C). להעביר קצת יותר משקל אל הרגל הקדמית, העקב של הרגל האחורית מעט באוויר והגב רגוע וישר. אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצות האצבעות בשתי הרגליים.

יש לבצע כיפוף איטי של שתי הברכיים לכ-30 מעלות ולחזור לעמדת מוצא. כ-6 שניות לכיפוף וכ-6 שניות לעלייה. 

שרירים מופעלים:

שרירי הרגליים, בעיקר השרירים הקדמיים מעל הברכיים

עבור לתוכן העמוד