חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1203

גפה תחתונה כוח
מנח עמידה דינאמי

מדרגה (דינאמי)
מנח התחלתי: עמידה מול המשטח

אופן ביצוע התרגיל- מניחים רגל אחת על המשטח בחלק שבין המרכז לצד (עמדה B), הרגל השנייה נשארת לעמוד על הרצפה. הידיים אוחזות בידיות מבלי להפעיל כוח, רק תומכות. אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצות האצבעות.
בעזרת הרגל שנמצאת על המשטח יש לבצע עלייה איטית עד יישור, לשים לב שהברך לא נופלת לצדדים בזמן העלייה ונשארת במרכז, לאחר מכן לרדת חזרה לעמדת מוצא. יש לעבוד לאט כ-8 שניות לעלייה וכ-8 שניות לירידה ולשמור על קצב אחיד לאורך כל התרגיל.
לאחר הביצוע יש להחליף רגליים ולעבוד גם עם הרגל השנייה.
שרירים מופעלים:
שרירי הירך והברך ברגל העולה, שרירי העכוז
חשוב:
לא למשוך את המכשיר עם הידיים בעלייה, להשתמש בכוח של הרגל העולה.
 

להגדלה לחץ על תמונה


 

 

 

 

עבור לתוכן העמוד