חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1202

מנח התחלתי: עמידה על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד על המשטח בפיסוק רחב, כאשר הזרתות של כפות הרגליים מקבילות לחורים שעל צידי המשטח (עמדה C) ולאחוז בידיות מבלי להפעיל כוח, רק לצורך תמיכה. אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצות האצבעות.
ממנח של עמידה זו מבצעים שקיעה של האגן אחורה ולמטה עד למצב של 90 מעלות בירך ובברך וחוזרים לעמדת מוצא. יש לבצע את התרגיל לאט ובצורה נשלטת , לרדת ב8 שניות ולעלות ו8 שניות.
שרירים מופעלים:
שרירי הרגליים, שרירי העכוז, שרירי בטן מאותגרים
חשוב: לא למשוך בכוח את הידיות בירידה, להשתמש בשרירי הרגליים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עבור לתוכן העמוד