חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1104

שם התרגיל: תרגיל הצלילה (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידה זקופה על המשטח

אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד על המשטח עם פיסוק רחב, כאשר זרתות כף רגל מקבילות לחורים שעל צידי המשטח (עמדה ג’) ולהרים את שתי הידיים מעלה אל התקרה.
יש לעלות לאט על כריות כף הרגל, למתוח את הידיים עוד קצת למעלה ולהוריד אותן מעט קדימה (כ-30 מעלות בקו הגוף) ולרדת לאט חזרה לעמדת מוצא. כ-5 שניות לעלייה וכ-5 שניות לירידה.
הויברציה תעלה גבוה עם מתיחת הגוף מעלה.

שרירים מופעלים: שרירי השוק האחוריים, שרירי העכוז.

להגדלה לחץ על תמונה

עבור לתוכן העמוד