חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1013

שם התרגיל: משיכת גומיות לאחור ולחיצת כדור (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על כיסא פנים אל המכשיר.

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא במרחק קל מהמכשיר ולהניח את כפות הרגליים על המשטח בחלקו החיצוני בפיסוק רחב (עמדה ב’) העקבים קרובים לקצה המשטח אבל לא על השוליים. יש להניח כדור בין הירכיים קרוב למפשעות. הידיים אוחזות בידיות, המרפקים ישרים אך לא נעולים והידיים נמצאות לצידי הגוף כשהגומיות מתוחות.
יש לבצע את התרגיל בשתי פעולות בו זמנית, הידיים מושכות את הגומיות לאחור לכיוון משענת הכיסא (מאחורי קו הגוף) בצורה איטית והירכיים לוחצות את הכדור פנימה, כעת להישאר במנח זה כ5-6 שניות  ולחזור לאט לעמדת המוצא.

שרירים מופעלים: השרירים הפנימיים של הירכיים, שרירי הכתף האחורית, שרירי הגב.

חשוב: לשמור על נשימה סדירה

1013C

1013B

 

עבור לתוכן העמוד