חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1013


תרגיל 1013

שם התרגיל: משיכת גומיות לאחור ולחיצת כדור (דינאמי)
מנח התחלתי: ישיבה על כיסא פנים אל המכשיר


אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא במרחק קל מהמכשיר ולהניח את כפות הרגליים על המשטח בחלקו החיצוני בפיסוק רחב (עמדה סי) העקבים קרובים לקצה המשטח אבל לא על השוליים. יש להניח כדור בין הירכיים קרוב למפשעות. הידיים אוחזות בידיות, המרפקים ישרים אך לא נעולים והידיים נמצאות קצת אחרי צידי הגוף כשהגומיות מתוחות.
יש לבצע את התרגיל בשתי פעולות בו זמנית, הידיים מושכות את הגומיות עוד לאחור לכיוון משענת הכיסא בצורה איטית והירכיים לוחצות את הכדור פנימה, להישאר במנח זה כ5-6 שניות  ולחזור לאט לעמדת מוצא.
שרירים מופעלים: השרירים הפנימיים של הירכיים, שרירי הכתף האחורית, שרירי הגב
חשוב: לשמור על נשימה סדירה
10131013B

1013C

עבור לתוכן העמוד