חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1012


1012
שם התרגיל: משיכת גומיות אל הכתפיים ולחיצת כדור (דינאמי)
מנח התחלתי: ישיבה על הכיסא מול המכשיר


אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא קרוב למכשיר ולהניח את הרגליים על המשטח בפיסוק גדול בחלק האחורי של המשטח אבל לא על השוליים (עמדה סי). יש להניח כדור בין הירכיים קרוב למפשעות ולהחזיק את הגומיות בידיים כאשר המרפקים ישרים אך לא נעולים, הכתפיים בזווית של 90 מעלות מעל הרצפה וכף היד פונה אל התקרה.
יש לבצע את התרגיל בשתי פעולות בו זמנית, הידיים מושכות את הגומיות מעלה ולכיוון הכתפיים בצורה איטית (המרפקים מתכופפים) והירכיים לוחצות את הכדור פנימה, יש להישאר במנח זה כ5-6 שניות ולחזור לאט לעמדת מוצא.
שרירים מופעלים: שרירי הירכיים הפנימיים, מכופפי המרפק, מכופפי הכתף, שרירי הבטן
חשוב: לשמור על נשימה סדירה


 

10121012B

1012C

עבור לתוכן העמוד