חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1012

שם התרגיל: משיכת גומיות אל הכתפיים ולחיצת כדור (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על כיסא פנים אל המכשיר
אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא קרוב למכשיר ולהניח את הרגליים על המשטח בפיסוק קל
(עמדה ב’). יש להניח כדור בין הירכיים קרוב למפשעות ולהחזיק את הגומיות בידיים כאשר
המרפקים ישרים אך לא נעולים, הכתפיים בזווית של 90 מעלות מעל הרצפה וכף היד פונה אל
התקרה.
יש לבצע את התרגיל בשתי פעולות בו זמנית, הידיים מושכות את הגומיות מעלה ולכיוון הכתפיים בצורה איטית (המרפקים מתכופפים) והירכיים לוחצות את הכדור פנימה, יש להישאר במנח זה כ5-6 שניות ולחזור לאט לעמדת המוצא.

שרירים מופעלים: השרירים הפנימיים של הירכיים, מכופפי מרפק, מכופפי כתף.

חשוב: לשמור על נשימה סדירה

1012B

 

 

 

 

עבור לתוכן העמוד