חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1025

1025      

שם התרגיל: מתיחת רגל אחורית בישיבה (דינאמי)
מנח התחלתי: ישיבה על כיסא פנים אל המכשיר


 

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא במרחק קל מהמכשיר ולהניח את העקבים על המשטח בחלקו הקדמי והרחוק בפיסוק רחב (עמדה די) כשהברכיים ישרות ככל שמתאפשר. יש להניח את שתי הידיים אחת על השנייה יד על גבי יד כשגב כף היד פונה אל התקרה והמרפקים ישרים אך לא נעולים. 
יש להתכופף לכיוון הרגל שעליה מונחות הידיים עד שתורגש מתיחה טובה לאורך הרגל האחורית ולהישאר בתוך המתיחה כ10 שניות, לאחר מכן לחזור לאט לעמדת מוצא. לשים לב לבצע את הכיפוף מתוך מפרק הירך ולא מהגב. לאחר מכן יש להעביר את הידיים לברך השנייה ולבצע בצד השני.
שרירים מופעלים: מתיחה לשרירים האחוריים של הירך, הברך והשוק.
חשוב: לשמור על נשימה סדירה
10251025B

1025C1025D

עבור לתוכן העמוד