חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1026

שם התרגיל: מתיחת רגל אחורית בישיבה דו צדדי (דינאמי)
מנח התחלתי: ישיבה על כיסא פנים אל המכשיר


אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא במרחק קל מהמכשיר ולהניח את העקבים על המשטח בחלקו הקדמי והרחוק בפיסוק רחב (עמדה די) כשהברכיים ישרות ככל שהגמישות מאפשרת ולהניח את שתי הידיים על הברכיים אחת על כל ברך.
יש להתכופף לפנים והידיים יעברו את קו הברכיים עד שתורגש מתיחה טובה לאורך הרגל האחורית בשתי הרגליים ולהישאר בתוך המתיחה כ10 שניות, לאחר מכן לחזור לאט לעמדת מוצא. לשים לב לבצע את הכיפוף מתוך מפרק הירך ולא מהגב.
שרירים מופעלים: מתיחה לשרירים האחוריים של הירך, הברך והשוק.
חשוב: לשמור על נשימה סדירה

10261026b1026C

עבור לתוכן העמוד