חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1026

שם התרגיל: מתיחת רגל אחורית בישיבה דו צדדי (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על כיסא פנים אל המכשיר

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא במרחק קל מהמכשיר ולהניח את העקבים על המשטח בחלקו הקדמי והרחוק בפיסוק רחב (עמדה ד’) כשהברכיים נשארות ישרות  והאצבעות של הרגליים פונות לכיוון הפנים ככל שהגמישות מאפשרת, הידיים מונחות על הברכיים אחת על כל ברך.
יש להתכופף לפנים עד שהידיים יעברו את קו הברכיים ותורגש מתיחה טובה לאורך הרגל האחורית בשתי הרגליים, להישאר בתוך המתיחה כ10 שניות ולאחר מכן לחזור לאט לעמדת מוצא. לשים לב לבצע את הכיפוף מתוך מפרק הירך ולא מהגב.

שרירים מופעלים: מתיחה לשרירים האחוריים של הירך, הברך והשוק.

חשוב: לשמור על נשימה סדירה


10261026b

עבור לתוכן העמוד