חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1009

מספר תרגיל 1009

שם התרגיל: הרמת ידיים ולחיצת כדור (דינאמי)
מנח התחלתי: ישיבה על כיסא מול המשטח

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא במרחק של קל מהמכשיר ולהניח את כפות הרגליים על המשטח בחלקו החיצוני בפיסוק גדול (עמדה סי) העקבים קרובים לקצה המשטח אבל לא על השוליים. הידיים אוחזות בגומיות כאשר גב כף היד אל פונה אל התקרה, המרפקים ישרים והכתף מורמת לכ-80 מעלות באוויר מעל הרצפה.
יש להניח כדור בין הירכיים קרוב למפשעות ולבצע שתי פעולות בו זמנית, ללחוץ על הכדור עם הירכיים, להחזיק ולמשוך את הגומיות כלפי מעלה כשהמרפקים נשארים ישרים אך לא נעולים, יש להישאר 5-6 שניות ולחזור לאט לעמדת מוצא.
שרירים מופעלים- שרירי הירכיים הפנימיות, שרירי הכתף הקדמית, שרירי בטן
חשוב: לשמור על נשימה סדירה
1009
עבור לתוכן העמוד