חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1005

שם התרגיל: משיכת גומיות לאחור ולחיצת רגליים (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על הכיסא מול המכשיר 1005

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא במרחק קל מהמכשיר ולהניח את הרגליים על המשטח בפיסוק גדול בחלק האחורי של המשטח אבל לא על השוליים (עמדה סי). יש להחזיק את הגומיות בידיים כאשר המרפקים ישרים אך לא נעולים, גב כף היד פונה אל המכשיר והידיים קרובות לצידי הגוף.

יש לבצע את התרגיל בשתי פעולות בו זמנית, הידיים מושכות את הגומייה לאחור לכיוון במרפקים ישרים לכיוון משענת הכיסא והרגליים דוחפות את המשטח כלפי מטה, יש להישאר במנח כ2-3 שניות  ולחזור לאט לעמדת מוצא.

שרירים מופעלים: שרירי הרגליים, מיישרי הכתף, שרירי הגב בעיקר הרחב גבי, שרירי הבטן

חשוב: לשמור על נשימה סדירה

1005c1005b

 

עבור לתוכן העמוד