חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1003

שם התרגיל: משיכת גומיות ולחיצת רגליים בישיבה (דינאמי)

מנח התחלתי: ישיבה על הכיסא מול המכשיר1003
אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת על כיסא במרחק קל מהמכשיר ולהניח את הרגליים על המשטח בפיסוק גדול אבל לא על השוליים (עמדה סי). יש להחזיק את הגומיות בידיים כאשר המרפקים כפופים מעט לכ-10 מעלות, כפות הידיים במנח ניטרלי כלומר כאשר האגודל פונה אל התקרה.
יש לבצע את התרגיל בשתי פעולות בו זמנית, הידיים מושכות את הגומייה לכיוון הכתפיים והרגליים דוחפות את המשטח כלפי מטה ולחזור לאט לעמדת מוצא.
לבצע את התרגיל בצורה איטית 5 שניות לביצוע ו-5 שניות לחזרה לעמדת מוצא.
שרירים מופעלים: שרירי הרגליים, שרירי השוק, שרירי הזרוע והמרפק
חשוב: לשמור על נשימה סדירה.


1003b1003c

עבור לתוכן העמוד