חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1010

שם התרגיל: הליכה בישיבה


מנח התחלתי: ישיבה על כיסא מול המשטח.

אופן ביצוע התרגיל- יש לשבת מול המשטח במרחק קטן מהמשענת, להניח את הרגליים בפיסוק רחב קרוב לקצה אבל לא על השוליים (עמדה ג’) ישבן מעט לפנים ולהישען לאחור.
יש לכופף לאט ברך אחת לכיוון בית החזה עד כ-100 מעלות ולהוריד חזרה לעמדת מוצא, לאחר מכן להחליף לרגל השנייה. יש לעבוד לאט ובקצב אחיד, כ-5 שניות לעלייה וכ-5 שניות להורדה.

שרירים מופעלים: מכופפי הירך, שרירי בטן תחתונה.

חשוב: לשמור על נשימה סדירה

 

1010  1010b

 

עבור לתוכן העמוד