חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1515

שם התרגיל: ניתוק של יד ורגל נגדית (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידת פלאנק ידיים על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד בעמידת פלאנק כאשר הידיים על המשטח (בעמדה C), במרפקים ישרים אך לא נעולים, הידיים קרובות לגוף אבל עדיין נמצאות על המשטח ולא על השוליים, הרגליים ישרות לאחור ואצבעות כף הרגל נעוצות ברצפה.
יש לאסוף את שרירי הבטן ולנתק יד ורגל נגדית באוויר כמה שניתן עד קו ישר עם הגוף, לשים לב שהרגל מתוחה וישרה לאחור. יש להחזיק 5 שניות ולהוריד חזרה לעמדת מוצא, לאחר מכן להחליף לצד השני.
שרירים מופעלים:
עבודה של קדמת הגוף, שרירי הגו, שרירי בטן, חגורת כתפיים
חשוב:
לא לנעול מרפקים

עבור לתוכן העמוד