חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1616

שם התרגיל: חצי סקווט עם יד קדמית (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידה על המשטח ואחיזה בידיות הרצועות
אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד על המשטח בפיסוק רחב (עמדה C) עם ברכיים כפופות לכ-30 מעלות ונשארות במנח סטטי זה לאורך התרגיל, הגב נשאר ישר והמבט קדימה. לאחוז בידיות הרצועות כשכפות הידיים פונות מעלה, המרפקים ישרים. אם המצב הגופני מאפשר יש לבצע את התרגיל על קצות האצבעות.
יש לכופף את המרפקים עד כ- 120 מעלות ולשחרר לאט חזרה לעמדת מוצא. יש לעבוד לאט ובקצב אחיד, כ- 6 שניות לכיפוף וכ-6 שניות לחזרה.
שרירים מופעלים:
שרירי הרגליים בעיקר השרירים הקדמיים שמעל הברכיים, שרירי היד הקדמית

 

 

1616

1616b

עבור לתוכן העמוד