חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1511

שם התרגיל: חצי פלאנק (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידת ברכיים ידיים על המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד בעמידת ברכיים על מזרן או כרית, כפות הידיים מונחות על המשטח (בעמדה C), המרפקים ישרים אך לא נעולים.
לשים לב שכל כף היד על המשטח ולא על השוליים.
יש להעביר קצת משקל לידיים ולדחוף את כפות הידיים מטה לתוך המשטח, לאסוף את צידי הבטן ולנתק את הברכיים כ20-30 ס"מ באוויר כאשר כריות כף הרגל נשארות על הרצפה, יש לחכות 3-4 שניות ולהוריד לאט חזרה לעמדת מוצא. לעבוד לאט ובקצב אחיד ולשמור על נשימה סדירה לאורך כל התרגיל.
שרירים מופעלים:
עבודה אינטנסיבית של קדמת הגוף, חגורת כתפיים, שרירי בטן .

 
1511

עבור לתוכן העמוד