חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1512

שם התרגיל: ריצה במקום (דינאמי)

מנח התחלתי: עמידת פלאנק ידיים על המשטח

אופן ביצוע התרגיל- יש לעמוד בעמידת פלאנק כאשר הידיים על המשטח (עמדה C), הידיים קרובות לגוף אבל עדיין נמצאות על המשטח ולא על השוליים. המרפקים ישרים אך לא נעולים והבטן אסופה.

יש להעביר קצת משקל אל הידיים ולשים לב שכפות הידיים דוחפות את המשטח מטה, לקרב ברך אחת לכיוון בית החזה ולהחזיר לאט לעמדת מוצא, לאחר מכן להחליף לרגל השנייה.

יש לשמור על נשימה סדירה, לעבוד לאט ובקצב אחיד. 

שרירים מופעלים:

קדמת הגוף, מכופפי הירך, שרירי בטן, חגורת כתפיים


 

1512   1512b

עבור לתוכן העמוד