חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

1412

שם התרגיל: חצי עלייה משכיבה

מנח התחלתי: שכיבה על הגב מול המשטח
אופן ביצוע התרגיל- יש לשכב על מזרן ולהניח כפות רגליים על המשטח קרוב אל הגוף אבל לא על השוליים (לשים לב שכל כף הרגל על המשטח). הידיים אוחזות בכדור וישרות אל התקרה.
יש לקחת אויר ובנשיפה להוריד את הכדור לכיוון הברכיים ולעלות מעט את בית החזה מעלה וקדימה. לשים לב לעלות עם בית החזה ולא לאמץ את הצוואר, לאחר מכן לחזור לאט לעמדת מוצא. יש לעבוד לאט ובקצב אחיד לעלות בכ-5 שניות ולרדת בכ-5 שניות.
שרירים מופעלים:
שרירי הבטן, טווחי תנועה בכתפיים
 

1412
1412b
עבור לתוכן העמוד